Erika Nygren

Alla inlägg under juli 2011

Av Erika N - 13 juli 2011 18:26

Jag skulle låna en eller två hästar av en och den personen besttämde att jag skulle komma och hällsa på hästarna p¨å tisdag sa hon på söndan så hon skulle ringa oss på måndagen för att säga vilken tid hon skulle sluta på tisdagen för att jag skulle kunna komma.....


Men hon hörde inte av sig och vi har fortfarande inte hört av henne och det har gått tre dagar nu...

Om hon hade ändrat sig att låna ut så kan vell hon säga det!!!

Så nu har ve väntat en hel vecka på att få hit hästarna och nu blev det så här... Gud vad arg och ledsen jag blir!!!! 

Jag HATAR såna personer som ej hör av sig!! (En söt häst som jag vart förälskad i på 1:åringarnas hingstbetet i Leksand 2010)

Av Erika N - 11 juli 2011 13:47

På tisdag ska jag träffa hästarna som jag ska ha på foder dom här veckorna...

Det ska bli en rolig sommar i år!

  

   (Bild från hingstbetet för 1 åringar 2010)...

Av Erika N - 5 juli 2011 09:46

I natt har jag knappt sovit en blund och nu vet jag varför...

När jag låg där i sängen vaken flera timmar och täncka varför inte min kropp vill sova så kom tåget som bruka åka bredvid och då förstäg jag att tåget hade inte åkit förbi när jag bruka gå och sova...Så man kan säga att min kropp väntade tills tåget hade gått och jag hade rätt för jag somna deräkt efter den hade åkt!

Så jag somna runt kl4-5 i natt och jag skulle gå upp tidigt.  (Knäppt kort på sissel som kan sova hur länge som hälst och vart som hästs. Är avendsjuk på henne!)

  

Bloppis-annons
Av Erika N - 4 juli 2011 22:59

Jag vill låna en häst bara att bysla om eller rida(om det är en stor häst).

Jag holler mäst på med horsemanchip och rider lite då och då. jag 17 år och är mycke rid van. Jag brukar rida på en dryg nodis men en snäll. så jag är van med dryga hästar. Jag kan gärna låna en liten häst bara att gå med eller töm köra eller träna på horsemanchip.

Hästar & Ridsport, Önskas hyra - Älvdalen (Dalarnas län)
 
Av Erika N - 4 juli 2011 21:03

Jag har tjatat och tjatat på mamma att jag ska låna häst i sommar och nu får jag det...Jag måste ficka allt själv...Men då ska inte mamma vara med och reda heller...HAHAHAHA!!!


Jag är så taskig!!!  Moahahaha! 

                                        


   *(Bild på hinsgstutsläppet i leksand sommar 2011)

Av Erika N - 2 juli 2011 15:38

I dag kommer Mormor och Morfar och några till i släckten och firar min 17 års dag men fyra dagar för tidigt men det gör inget.

Jag hoppas dom kommer i håg att jag vill bara ha pengar för att jag ska kunna spara till en egen system kamera!  




 

På denna bild är min sköthäst Taggen... Han är en utav mina små sötnosar!!! 

xD        qx     BD      ;D

Av Erika N - 2 juli 2011 04:11

Jag har åkt tåg hem till mamma i helgen ska vara här tills på söndag och på lördag så ska vi fira lite gran av min födelsedag. Jag fyller år den 6 Juli.   

   


  

Detta är min bond katt Pontus...Han är bara min gulli gris!!! 







Presentation


Hej Detta är Erika,här bloggar jag om vad jag gör på dagarna,ex. Tränar,rider & fotar och m.m.
Jag drömmer om att hjälpa problem hästar som ingen vill ge dom någon mer chans!Så jag vill hjälpa sådana hästar och andra hästar som personen vill ha hjäp med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Gäster


Ovido - Quiz & Flashcards