Erika Nygren

Alla inlägg under juli 2011

Av Erika N - 30 juli 2011 08:42

Jag vart hund vakt igår men igentligen mamma men jag tog honom i istället.

Han skulle vara en som drar så hårt att inte en vuxen kundae knappt hålla honom men det gi ck ju super bra när jag gick och nu drar han knappt! 


Hunden heter Izor!    (En bildutanför husvagnen)

Av Erika N - 28 juli 2011 20:25

Det har varit igentligetn för varmt för att jobba denna vecka, hoppas det regnar på sista dagen!      



Nu är det Torsdag som är snart över och i morgon ä

r det den sista jobbar dagen sen är det sova över tidiga morgonen och sova till 10 -12 på dagen...


Mohahaha!  

   


   (Min bästa bild på mig och my när hon var varp och när jag första gången träfa henne och första gången åkt hem till mamma efter jag flyta till Stationen och så är det min första bästa bild på mig! Mycke minnen i denna bild!)


Av Erika N - 28 juli 2011 20:25

Det har varit igentligetn för varmt för att jobba denna vecka, hoppas det regnar på sista dagen!      



Nu är det Torsdag som är snart över och i morgon ä

r det den sista jobbar dagen sen är det sova över tidiga morgonen och sova till 10 -12 på dagen...


Mohahaha!  

   


Av Erika N - 28 juli 2011 19:57


  En musikvideo som jag har gjort i dag!!   

Av Erika N - 26 juli 2011 20:57

I går åkate jag till Sanna och sover över där så jag slipper att vakna kl 5 på mårgonen och vänta två timmar tills jag börjar jobbet utan för jobbets hus... Så nu kan jag sova längre.. jippi...ett super tack till SANNA!! för att jag får sova här när jag jobbar dom här sista dagarna...       (Kort på Sannas katt Kitty)

Av Erika N - 21 juli 2011 20:45

Innan duschen fick tra träna på att vara snäll och lugn när någon utav mina Råttor är på golvet, det gick supper bra dom var lika duktiga bege två!    

Av Erika N - 21 juli 2011 20:45







Färsta veckans jobb vick jag min första blåsa, gör ont som fan!


 

Av Erika N - 18 juli 2011 17:43

I dag har börjat jobba idag och det var skitkul... xD


   (Jag knäppte kort i vintras)

Presentation


Hej Detta är Erika,här bloggar jag om vad jag gör på dagarna,ex. Tränar,rider & fotar och m.m.
Jag drömmer om att hjälpa problem hästar som ingen vill ge dom någon mer chans!Så jag vill hjälpa sådana hästar och andra hästar som personen vill ha hjäp med!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina Gäster


Ovido - Quiz & Flashcards